مخبر فراکسیون مدیریت شهری با اشاره به اختلاف نظر درباره ایجاد خطوط پرسرعت در مسیر دپوی شرق - میدان آزادی، گفت: نمیگویم شورای عالی ترافیک نباید درموردموضوع ترافیک اظهارنظرکند ولی اینکه شورای شهر و شهرداری تهران اجازه نداشته باشندحتی برای یک خط سریعالسیر اتوبوس تصمیم گیری کنند نیزتأسفبار است.
وی از مسؤولان خواست به جای اختلافات سلیقهای و جناحی، منافع کلان شهری را در اولویت اقدامات خود قرار دهندودرموردآمادهسازی وتوسعه خطوط پرسرعت اتوبوسرانی به ویژه درمحورهای بسیارپرتردد قصور نکنند.
حسن مرادی با تاکید براین که آنچه در نهایت موجب دلگرمیمردم، کاهش بار ترافیکی شهر تهران و کاهش آلایندگیهای زیست محیطی میشود، ایجاد و توسعه خطوط پرسرعت اتوبوسرانی است، اظهارداشت: باید از تجربه کشورهایی که سالهاست ازچنین تکنولوژیای در ناوگان حمل و نقل شهریشان استفاده میکنند الگو بگیریم.
وی در مصاحبه با ایسنا، وزارت کشور، شورای عالی ترافیک، شورای شهر و شهرداری تهران را خیرخواه مردم دانست ولی در عین حال اظهار کرد: با این همه اختلافاتی درباره نحوه مدیریت امور وجود دارد که فراکسیون مدیریت شهری مجلس سعی خواهد کرد دیدگاههای طرفین را به یکدیگر نزدیک کند.